? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, April 21, 2009

我还以为已经结束。。。

上个星期日和今天发生了很多事一下...
做工做到12pm,我和祺沣到楼上的图书馆去(因为没有人)。他牵了我的手....(酱子讲出来好像很wei)其实真的很wei...先来形容他的手:小...比我的大一点点,哈哈哈! 我还是第一次看到男生的手这么小..呵呵...然后...(这个更wei)...他说什么你知道吗?他说他想试下kiss的感觉 (=.=)'" 我就说不要咯,可是他还是很想试,可是我还是不给,哈哈哈哈哈!! 可怜...是他可怜还是我可怜?? 过后智诚sms我,问我我们做了什么,我说什么也没做,他不信。他说:"I know him. This play boy,want touch and kiss only." Walau! 酱恐怖咩??如果是真的,我是不会放过他的,muahahahaha!!! 我们在上面的时候,他睡在那边的一张不懂哪里来的床,打扰,哈哈哈!

I still have something to say but very late already,so next time I'll post it^^ good night everyone^^

0 comments: